donderdag 5 maart 2009

Kekke skoenen

Dames, nieuwe trend nieuwe trend! We gaan allemaal aan de kekke schoentjes deze lente. Hoef je helemaal geen mooie outfit meer te kopen, want iedereen blijft toch staren naar je voeten. Dat is natuurlijk ideaal, want wat je bespaart aan je outfit, kun je in schoenen terugkopen! Dat is nog een kredietcrisizerwijs goed denken.
Want je hebt wel wat geld nodig, voor de nieuwe look. Respectievelijk 370 pond, 375 pond bij Asos.com en iets van 1000 euro bij Louis Vuitton (a.k.a. de Madonna-benen-in-de-lucht-campagne-schoen).


















Okay dan, voor de iets goedkopere versie kun je ook best naar Invito (59,95) of H&M (34,90).





Ps. Sorry voor de belachelijke lay-out. Maar ik moet over twee uur ergens zijn en met mijn nieuwe schoenen duurt het me vier keer zo lang om er te komen. Dus ik heb nu geen tijd. Men, ik verlang naar die ene zomer toen Ballerina's het helemaal waren...

Geen opmerkingen: